"פאוז" היא חוויית שיטוט גנרטיבית. השחקן נזרק אל תוך עולם שבו ברירת המחדל היא הליכה קדימה וחיפוש בתוך מערכת של נסיבות נתונות. הדרך משתנה ומתעצבת בהתאם לבחירותיו, אבל גם בהתאם לנסיבות שאינן תלויות בו ולשחקנים חדשים שמצטרפים. כדי להיות חלק מהחוויה, על השחקן להיות אקטיבי; עליו לשוטט ולגלות את החלל בו הוא נמצא. מפעם לפעם הוא מוזמן גם לעצור ופשוט להיות. אם לא יחזור לשחק, לאחר זמן מה השיטוט שלו יסתיים. הסוף משתנה בהתאם למקומות שבהם עבר ולדמויות בהן פגש – הוא הזמן והמקום שבהם השחקן החליט להפסיק.
המשחק נוצר בהשראת הספר "האדם מחפש משמעות" מאת ויקטור פרנקל.
מיכל שושן
מתכנת: מיכאל ברלחיס
מוזיקה: שחר שירלי
פרויקט גמר באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל